.
Darmowy licznik odwiedzin
teksty piosenek
Kategorie: Wszystkie | Druty | Koraliki | Krzyżyki | Masa solna | Szydełko
RSS
piątek, 10 października 2008
:)

Dzięki, dziewczyny, za poprzednie komentarze :) Obiecałam sobie, że raz w tygodniu będę się tu pokazywać, ale znowu wpadłam w nałóg WoWa i tak wychodzi jak wychodzi... Obraz dla mamy czeka, ale pojawiło się na nim kilka nowych elementów :) Zdjęcie będzie, jak zrobię. Kupiłam też sobie na urodziny Permina kwiaty z motylem) i powoli robię :) Jest bardzo łatwy i dlatego ciągnie mnie bardziej niż haft dla mamy, na którym obecnie wyszywam kwiatki, czyli pojedyncze krzyżyki w dwóch odcieniach różu :) Druty i szydełko czekają :) O foty postaram się jutro, więc wieczorem możecie zajrzeć ;)

A to link do rosyjskiego bloga ze schematem dla Alladynki :) (przejrzyj całość, tam dalej jest jeszcze coś z tej serii :) )

http://handmade.idvz.ru/forum/forum_posts.asp?TID=518&PN=1&TPN=13

piątek, 31 sierpnia 2007
Żabci ciąg dalszy

Tak wyglądała żabka wyszyta, ale bez konturow:

         

A tak po wyszyciu do końca:

       

Jest mi bardzo przykro, bo znowu nie zszedł ołowek... O poprzednim zdarzeniu z ołowkiem, ktory się nie sprał przypomniało mi się podczas wycinania kanwy, czyli już po naniesieniu linii pomocniczych... Przed gotowaniem kanwę namydliłam szarym mydłem i moczyłam przez ileś czasu, potem wygotowałam z proszkiem do prania, ale ołowek został... Gumka do mazania nic nie daje :(

Jeszcze bardziej mi przykro, że nie działają miniaturki z fotosika!!

wtorek, 28 sierpnia 2007
Co żeby nie było, że się obijam ;p

Na dziś zaplanowałam wykończenie drugiej torby. Myślałam o niej od rana, gdy w pewnym momencie przyszło mi do głowy, że mogę zrobić coś dla kogoś (prezencik), jakiś mały hafcik i musi on być gotowy na za kilka dni. Skoro za kilka dni, to trzeba zacząć już dziś!! I tak oto mam za sobą dzień żabkowy:

                                                  

sobota, 25 sierpnia 2007
Heloł ;p

Wiem, nieziemsko zaniedbuję bloga, a to dlatego, że do dnia dzisiejszego niczego nie skończyłam... Postanowiłam dziś wkleić zdjęcie tylko tego, co robię właśnie teraz... Otoż właśnie teraz wyszywam Noddy'yego bez schematu. Jeszcze troszkę brakuje, ale pracka powoli zbliża się do końca:

                           

Dzwonek na czapce postanowiłam zrobić DMC metalizowaną i tu moje pytanie: czy ta mulina rzeczywiście służy do wyszywania??!! Taki mały dzwoneczek, zaledwie kilka rządkow, ale tyle się naklęłam... Coś okropnego....

Troszkę przeraża mnie "rysownie" na gotowym obrazku... Zwykle na schemacie jest pokazane, jak powinna iść nitka, a tutaj?? Trzeba będzie sobie jakoś poradzić ;/ Wydaje mi się też (jestem prawie pewna), że na ciało użyłam trochę za jasny kolor, ale ogolnie nie jest źle.

P.S. Coś mi się popsuło i nie mogę zrobić "u" zamkniętego... "Ó" duże mogę, a małe nie wychodzi ...

wtorek, 27 marca 2007
Haft dla Karolinki
Zrobiłam sobie przerwę w robieniu kocyka, coraz mniej mi się podoba... Gdy patrzę na ten, który zrobiłam Pysiowi na drutach, to mam ochotę dla Loli też zrobić na drutach, bez dziur, miękki, elastyczny. Ten szydełkowy jest zupełnie inny. Co z tego, że ładny, skoro nie tak przyjemny jak "drutowy"? Tymczasem, w ramach owej przerwy zabrałam się dalej za haft, który robię na urodziny bratanicy. Robótka, oczywiście, idzie baaardzo powoli, ale różowe śpioszki już są, teraz robię główkę i łapki. Póki co mam tyle:

darmowy hosting obrazków


W robieniu haftu też miałam przerwę. Napatrzyłam się na nawinięte przez Dorfi muliny i też postanowiłam ponawijać. Część już miałam gotową (nawijałam na kartoniki, gdy robiłam pierwszy haft dla mamy, niestety, schemat był tak paskudny, że musiałam porzucić robótkę na rzecz czapli, które widziałyście jakiś czasu temu - czaple na razie stoją w miejscu...), ale rozrzuconą w kartonie. W końcu kupiłam sobie pudełko, w Nomi za ok. 7 zł. Na razie nawinęłam prawie całą ariadnę, dmc i anchora, teraz czeka mnie przewijanie Madeiry. Fajnie pakują nici, ale nie ma co robić z resztkami lub nićmi, które są chwilowo niepotrzebne.

darmowy hosting obrazków